16.09.2014 | Felleskjøpet

​Slik søker du jobb i Felleskjøpet

  1. Gå inn på våre jobbsider på nettsiden. Her vil du se alle utlyste stillinger. Vi legger stadig ut nye, så det er viktig å holde seg oppdatert.
  2. Vi lyser ut alle stillinger som er åpne for eksterne søkere.
  3. Velg den stillingen du ønsker å søke på.
  4. Når du er inne i stillingsannonsen velger du «Søk på stillingen».
  5. Deretter logger du deg på, eller legger inn ny bruker og fyller ut CV og skriver personlig søknad. Instruksjoner vil bli gitt underveis.
  6. Har du først søkt på en stilling, kan du bruke samme CV hvis du søker på flere stillinger!

Vi gleder oss til å motta din CV og søknad!

Søknadsbehandling

For å sikre at din søknad blir mottatt og oppbevart på en sikker og best mulig måte, tar vi ikke i mot søknader på e-post, brev eller pr. telefon. Kun ved å følge prosedyren over sikrer vi at ingen søkere faller utenfor.

Vi tar ikke imot åpne søknader

Da åpne og/eller generelle søknader kan føre til at potensielt gode kandidater forsvinner uten å bli knyttet til en stilling, kan vi heller ikke ta imot dette. Meld deg heller på nyhetsbrev for ledige stillinger hos webcruiter, etter du har registrert CV. 

Tilbakemeldinger

  • Alle som søker vil få en bekreftelse sendt til den e-posten som man legger inn.
  • Aktuelle søkere vil bli kontaktet senest 2-3 uker etter søknadsfristen.
  • Samtlige søkere vil få tilsendt en e-post når stillingen er besatt.
  • Ta gjerne kontakt med den som står oppgitt som kontaktperson hvis du har spørsmål underveis.
  • Vi vil sende informasjon til alle søkere om det skulle bli forandringer eller forsinkelser.

Tips

  • Legg inn en så utfyllende CV som mulig
  • Last opp din egen CV
  • Når du skriver søknaden, så pass på å skrive så konkret som mulig.
  • Få med motivasjonen din for å søke stillingen, hva som gjør det kvalifisert til stillingen og arbeidssituasjonen din i dag
  • Tenk også på e-posten du bruker når du søker. Noen e-postadresser er kanskje morsomme, men blir stoppet av spamfilteret