Hvorfor får jeg ikke opp Hent i butikk som leveringsalternativ?

Kan jeg hente en nettbestilling i en butikk jeg velger selv?

Når kan jeg hente produktene mine?

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

Hvor lenge kan jeg vente med å hente varene?

Jeg ønsker å returnere et produkt - hvordan gjør jeg det?


 

Svar

Hvorfor får jeg ikke opp Hent i butikk som leveringsalternativ?

Ikke alle produkter er tilgjengelig for henting i butikk. Noen ganger er varen kun tilgjengelig på nett, andre ganger kun i noen butikker. For at "hent i butikk" skal være mulig må butikken fysisk ha varen i sin butikk når du gjennomfører bestillingen.

Dersom du har bestilt et produkt som kun er på lager i nettbutikken, vil ikke dette produktet kunne hentes i butikk.

Dersom det ligger flere ulike produkter i handlekurven, og ikke alle disse er tilgjengelig i den samme butikken, kan du ikke hente denne ordren i butikk.

Kan jeg hente en nettbestilling i en butikk jeg velger selv?

Bare hvis alle varene i bestillingen din er tilgjengelig som "hent i butikk" og du velger dette fraktalternativet når du gjennomfører betalingen.

Når kan jeg hente produktene mine?

Du får hentemelding på e-post og SMS så snart butikken har pakket og klargjort varene dine.

Enkelte produkter krever montering og klargjøring, og du vil i så fall få hentemelding så snart dette er klart. 

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

For privatkunder tilbyr vi kortbetaling med VISA og MasterCard, samt VIPPS. Du kan også betale med Collector faktura, men delbetaling er ikke mulig. 

Hvis du er medlem og registret Min gård-bruker, vil du kunne anføre kjøpet på samlefaktura. For å betale med samlefaktura fra Felleskjøpet i nettbutikken, må du være registrert som medlem og ha fakturaavtale med oss. Dersom du ønsker å bli medlem, kan du starte registreringsprosessen her.

Hvor lang tid har jeg på å hente varene mine?

Ordren blir kansellert 14 dager etter at du fikk hentemelding.

Vi tar ingen avbestillingsgebyr, og du er velkommen til å bestille igjen ved en senere anledning.

Jeg ønsker å returnere et produkt - hvordan gjør jeg det?

Når du kjøper noe i nettbutikken, og henter ut ordren i en Felleskjøpet-butikk, skal du returnere produktet/produktene i den samme butikken.

Du skal ikke sende produktet til vårt hovedlager.

Angreretten gjelder ikke produkter kjøpt over disk i butikkene våre, men kun når du handler i nettbutikken.

Les om angrerett her