*Ingen bindingstid. Ingen månedsavgift. Ingen overfylte treningssentre.

Liker du tanken på overfylte treningssentre? Nei? Kom deg heller ut og bruk kroppen til noe nyttig, så får du treningen med på kjøpet. Vi har en mengde produkter som får deg i aktivitet, uten at du måtte tømme lommeboka.

Felleskjøpets treningsprogram

Vil du slippe å velge mellom trening og ting du må ha gjort? Professor Truls Raastad fra Norges Idrettshøyskole har utviklet et eget treningsprogram for Felleskjøpet, hvor du bruker nyttige hverdagsaktiviteter til å få treningseffekt.

Treningsprogrammet under tilfredsstiller Helsedirektoratets anbefalinger, både styrke og utholdenhet. Turer og løping gir kondisjon. Med styrkeøvelsene trener du tilnærmet hele kroppen gjennom øvelsene vi har valgt ut: snøskuffing, vedkløyving og saging. Du bør ha totalt 2-3 økter per uke, men kan da variere mellom disse tre øvelsene i hver økt. I tillegg trenes løft med bensinkanne eller spylervæske i hver økt. Musklene må bli vant til aktivitetene før du tar i ordentlig hardt. Det betyr at du skal holde igjen litt først gang du gjør aktiviteten, men andre gang kan du ta i hardere.