0

John Deere Traktor 6R serien

FKnr.: 824179 | Leverandørens varenr.: 6105R40   

John Deere Traktor 6R serien

FKnr.: 824179 | Leverandørens varenr.: 6105R40   
Produktinformasjon
Produktinformasjon
  

John Deere 6R-serien:
John Deeres oppgraderte 6R-serie er komplett høsten 2016. Traktorene har blant annet mer krefter, bedre drivstofføkonomi, ny CommandARM, online servicehjelp og raskere lasterkopling.

Modellutvalg:
6R-serien består av ni modeller inndelt i tre størrelsesgrupper basert på John Deeres unike helramme-chassis. Alle modeller har fått 5 hk økt nominell effekt i forhold til sine forgjengere. Boost-effekten ved hjelp av IPM er 20 hk på de minste modellene og  hele 40 hk på de mellomste og største modellene.

Modellutvalget med nominell effekt/boost, antall sylindre og akselavstand:
- 6110R – 110/130 hk, 4 syl, 2580 mm
- 6120R – 120/140 hk, 4 syl, 2580 mm
- 6130R – 130/150 hk, 4 syl, 2580 mm
- 6135R – 135/165 hk, 4 syl, 2765 mm
- 6145R – 145/185 hk, 6 syl, 2765 mm
- 6155R – 155/195 hk, 6 syl, 2765 mm
- 6175R – 175/215 hk, 6 syl, 2800 mm
- 6195R – 195/235 hk, 6 syl, 2800 mm
- 6215R – 215/255 hk, 6 syl, 2800 mm

Kraft og drivstofføkonomi:
I tillegg til økt effekt, gir ny motorteknologi også en mer optimal momentkurve. Traktorene er nå vesentlig sterkere ved lave turtall. Effekten er 33 hk/tonn.

Teknologien for å tilfredsstille Stage IV-kravene er basert på at eksosgassen først går gjennom en katalysator (DOC) og et partikkelfilter (DPF) før den gjennomgår en katalytisk reduksjonsprosess (SCR) som nøytraliserer skadelige nitrogenoksider. Dette har åpnet for mer kraft og bedre drivstofføkonomi.

Det spesifikke drivstofforbruket er lavere på de nye modellene. Forbruket av AdBlue er også lavt, oppgitt til 2-3 prosent av dieselforbruket.

Partikkelfiltrene er konstruert for å holde i motorens normale levetid. Skifte av filter er derfor uaktuelt. Dette gjelder også 6R-traktorene som allerede er levert.

Presisjonstraktorer:
6R-serien tilbyr alt av John Deeres ledende utstyr for presisjonsjordbruk

I basismodellene har traktorene ISOBUS-tilkopling, mens AutoTrack er tilvalg. Basismodellene er også forberedt for JDLink – John Deeres online-løsning for dataoverføring, flåtestyring og nettbasert diagnostisering, service og praktisk hjelp.

Transmisjon:
6R-traktorene har John Deeres velkjente transmisjoner. Alle de 6-sylindrede modellene kan leveres med DirectDrive. Traktorer med disse transmisjonene leveres med CommandARM, der du kan velge mellom 7 og 10 tommers skjerm. Alle modeller kan leveres med de manuelle transmisjonene PowrQuad Plus og AutoQuad Plus. Da sitter CommandCenter med 7 tommers skjerm i høyrekonsollen på traktoren.

R-laster:
Hvis traktorene bestilles forberedt for laster, vil 6R-modellene være tilpasset John Deeres nye R-lasterserie for raskere av- og påmontering.
Spesifikasjoner
Dokumenter og sikkerhetsdatablad
Lenker
  

John Deere 6R-serien:
John Deeres oppgraderte 6R-serie er komplett høsten 2016. Traktorene har blant annet mer krefter, bedre drivstofføkonomi, ny CommandARM, online servicehjelp og raskere lasterkopling.

Modellutvalg:
6R-serien består av ni modeller inndelt i tre størrelsesgrupper basert på John Deeres unike helramme-chassis. Alle modeller har fått 5 hk økt nominell effekt i forhold til sine forgjengere. Boost-effekten ved hjelp av IPM er 20 hk på de minste modellene og  hele 40 hk på de mellomste og største modellene.

Modellutvalget med nominell effekt/boost, antall sylindre og akselavstand:
- 6110R – 110/130 hk, 4 syl, 2580 mm
- 6120R – 120/140 hk, 4 syl, 2580 mm
- 6130R – 130/150 hk, 4 syl, 2580 mm
- 6135R – 135/165 hk, 4 syl, 2765 mm
- 6145R – 145/185 hk, 6 syl, 2765 mm
- 6155R – 155/195 hk, 6 syl, 2765 mm
- 6175R – 175/215 hk, 6 syl, 2800 mm
- 6195R – 195/235 hk, 6 syl, 2800 mm
- 6215R – 215/255 hk, 6 syl, 2800 mm

Kraft og drivstofføkonomi:
I tillegg til økt effekt, gir ny motorteknologi også en mer optimal momentkurve. Traktorene er nå vesentlig sterkere ved lave turtall. Effekten er 33 hk/tonn.

Teknologien for å tilfredsstille Stage IV-kravene er basert på at eksosgassen først går gjennom en katalysator (DOC) og et partikkelfilter (DPF) før den gjennomgår en katalytisk reduksjonsprosess (SCR) som nøytraliserer skadelige nitrogenoksider. Dette har åpnet for mer kraft og bedre drivstofføkonomi.

Det spesifikke drivstofforbruket er lavere på de nye modellene. Forbruket av AdBlue er også lavt, oppgitt til 2-3 prosent av dieselforbruket.

Partikkelfiltrene er konstruert for å holde i motorens normale levetid. Skifte av filter er derfor uaktuelt. Dette gjelder også 6R-traktorene som allerede er levert.

Presisjonstraktorer:
6R-serien tilbyr alt av John Deeres ledende utstyr for presisjonsjordbruk

I basismodellene har traktorene ISOBUS-tilkopling, mens AutoTrack er tilvalg. Basismodellene er også forberedt for JDLink – John Deeres online-løsning for dataoverføring, flåtestyring og nettbasert diagnostisering, service og praktisk hjelp.

Transmisjon:
6R-traktorene har John Deeres velkjente transmisjoner. Alle de 6-sylindrede modellene kan leveres med DirectDrive. Traktorer med disse transmisjonene leveres med CommandARM, der du kan velge mellom 7 og 10 tommers skjerm. Alle modeller kan leveres med de manuelle transmisjonene PowrQuad Plus og AutoQuad Plus. Da sitter CommandCenter med 7 tommers skjerm i høyrekonsollen på traktoren.

R-laster:
Hvis traktorene bestilles forberedt for laster, vil 6R-modellene være tilpasset John Deeres nye R-lasterserie for raskere av- og påmontering.
Les flere detaljer