Vårt nettsted støtter ikke lenger Internet Explorer. Vi anbefaler alle å benytte seg av andre nettlesere, da Explorer ikke er optimalisert for sikkerhet eller hastighet i dagens nett og nettsider. Bruk mer moderne nettlesere som Edge (Windows sin nye nettleser), Chrome, Firefox eller Safari (Hvis du bruker Mac).
Our site no longer supports Internet Explorer. We recommend everyone to use other browsers, as Explorer is not optimized for the security or the speed in today's networks and websites. Use more modern browsers such as Edge (Windows new browser), Chrome, Firefox or Safari (If you use Mac)
Du har 14 dagers åpent kjøp når du har handlet i nettbutikken. Alle produkter som returneres må være ubrukt og pakket inn i original produktemballasje (slik du mottok produktet). Produktet sendes til oss senest innen 14 dager etter at du mottok leveransen.
Vi har forskjellig returordning avhengig av hvor du mottok varen:
Du skal motta angrerettskjema sammen med leveransen. Du kan også laste ned skjema her angrerettskjema.pdf
Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt, inkludert utsendelsesportoen. Dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Returnerer du deler av en ordre, betaler vi kun verdien for varene som returneres. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 dager etter at vi mottar produktet fra deg, eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.
Kostnaden for retur er 95 kroner, dette trekkes fra beløpet du får tilbakebetalt når returen er godkjent. Vær oppmerksom på at dette gjelder kun ved retur av hele ordren. Retunerer du deler av kjøpet, vil du få tilbakebetalt ordrekjøpet, minus porto.
Produkter som er kjøpt på nett og levert hjem til deg enten på døren, postkassen eller ved postutlevering returneres vi posten.
Ved bytte av vare må du først returnere varen og deretter bestille ny.
Bestiller du f. eks en t-skjorte i størrelse L men finner ut at du må ha M, så må du returnere varen og så bestille deg ny vare i riktig størrelse.
Du vil få pengene tilbake til kontoen din når returen er behandlet.
Er produktet blitt ødelagt ved normal bruk er det en en reklamasjonssak. Slik reklamerer du.
Ta kontakt med Posten, som har transportert pakken.