Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp gjennomført i vår nettbutikk. Du har kun angrerett når du handler utenfor fast utsalgssted. Angreretten forutsetter at du overholder angrefristen, altså at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt leveransen gir oss melding om dette. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid, og senest innen 14 dager etter at du benyttet angrefristen.

Angrerettskjema

Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder. Vi legger ved angrerettskjema som vedlegg til e-postkvitteringen du mottar når kjøpet er gjennomført.

Du er ansvarlig for trygg retur. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme mengde og stand som du mottok den.

  • Angreretten gjelder ikke for undertøy som er tatt ut av forpakningen
  • Angreretten gjelder kun for produkter kjøpt i nettbutikken

Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt, inkludert utsendelsesportoen. Dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Returnerer du deler av en ordre, betaler vi kun verdien for varene som returneres. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg, eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss. Eventuell returforsendelse må betales av deg, og vi trekker fra 95 kroner ved tilbakebetaling, som er vårt faste returfraktbeløp. Produktet sendes tilbake til oss, om mulig i originalemballasje, sammen med angrerettskjema og kopi av ordrebekreftelse eller faktura. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet. 

Når gjelder angreretten ikke

Angreretten gjelder ikke ved næringskjøp. 

Angreretten gjelder ikke ved kjøp av tilhenger, etter at registreringen har forekommet. Vi anbefaler derfor at du sjekker, bruksområde størrelse og vektklasse nøye før kjøp. 

Angrerett for Hent i butikk

Har du kjøpt på nett og hentet i butikk? Da må varen returneres i butikken du hentet varen i, innen 14 dager. Benytt angrerettskjema du fikk tilsendt på mail ved kjøpet, eller last det ned her. Trenger du hjelp, kontakt kundetjenesten på telefon 72 50 50 50.

Kostnaden for retur er 95 kroner, dette trekkes fra beløpet du får tilbakebetalt når returen er godkjent. Vær oppmerksom på at dette gjelder kun ved retur av hele ordren. Retunerer du deler av kjøpet, vil du få tilbakebetalt ordrekjøpet, minus porto.

Følg disse stegene for å returnere ett eller flere produkter:

Klikk på bildet for større versjon




Ble produktet skadet under transport?
Ta kontakt med Posten, som har transportert pakken.

Er produktet blitt ødelagt ved normal bruk?
Da er det en reklamasjonssak. Slik reklamerer du.