0

Meny

Retur og angrerett

Du har 14 dagers åpent kjøp når du har handlet i nettbutikken. Ønsker du å returnere produkter må du fylle ut angrerettskjema og sende til oss senest innen 14 dager etter at du mottok leveransen. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid, og senest innen 14 dager etter at du benyttet angrefristen.

Vi har forskjellig returordning avhengig av hvor du mottok varen:

Angrerettskjema

Du skal motta angrerettskjema som vedlegg til e-postkvitteringen du mottar når kjøpet er gjennomført. Dersom du ikke mottok angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder. 

angrerettskjema.pdf

Unntak fra angreretten

  • Angreretten gjelder ikke ved næringskjøp. 
  • Angreretten gjelder ikke ved kjøp av tilhenger, etter at registreringen har forekommet. Vi anbefaler derfor at du sjekker, bruksområde størrelse og vektklasse nøye før kjøp. 
  • Angreretten gjelder ikke for undertøy som er tatt ut av forpakningen
  • Angreretten gjelder kun for produkter kjøpt i nettbutikken

Tilbakebetaling ved bruk av angreretten

Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt, inkludert utsendelsesportoen. Dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Returnerer du deler av en ordre, betaler vi kun verdien for varene som returneres. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 dager etter at vi mottar produktet fra deg, eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.

Returkostnad

Kostnaden for retur er 95 kroner, dette trekkes fra beløpet du får tilbakebetalt når returen er godkjent. Vær oppmerksom på at dette gjelder kun ved retur av hele ordren. Retunerer du deler av kjøpet, vil du få tilbakebetalt ordrekjøpet, minus porto.

Retur via posten

Produkter som er kjøpt på nett og levert hjem til deg enten på døren, postkassen eller ved postutlevering kan også returneres vi posten. 

Bytte av varer

Ved bytte av vare må du først returnere varen og deretter bestille ny.
Bestiller du f. eks en t-skjorte i størrelse L men finner ut at du må ha M, så må du returnere varen og så bestille deg ny vare i riktig størrelse.

Du vil få pengene tilbake til kontoen din når returen er behandlet.

Reklamasjon

Er produktet blitt ødelagt ved normal bruk er det en en reklamasjonssak. Slik reklamerer du.

Ble produktet skadet under transport?

Ta kontakt med Posten, som har transportert pakken.

 

Betalingspartnere

Legg til snarvei på hjemskjerm?