0

Fraktalternativer

Når kan du få gratis frakt?

Du må ha handlet for 1500 kroner og ordren må veie under 35 kg. Dette gjelder kun Postkontor eller Post i butikk.

Postpakke fra 79,-

Alle bestillinger med totalbeløp under 1500 kroner der totalvekten er under 35 kg, blir belastet fra 79 kroner i frakt når vi leverer til nærmeste Postkontor/Post i butikk.

Hjem på døren fra 119,-

For levering hjem på døren er fraktkostnaden fra 119 kroner. OBS: Handler du for mer enn 1500 kroner, koster det fra 59 kroner i tillegg.

Ingen fraktkostnad når du henter i butikk

Dersom du henter varene i butikk, er det ingen fraktkostnad. Vi sender ikke varer til butikkene, og vi sender ikke varer til deg fra butikken. Du må selv hente varene i butikken.

Fra 599,- for ordre over 35 kg

Dersom man handler varer som veier mellom 35 kg (og enkelte varer som er for store for postpakke) koster det fra 599 kroner.

Dersom pakken ikke hentes slik at den blir returnert til oss - belaster vi en avgift som tilsvarer kostnadene for returfrakt og håndtering; kr 199. Dette trekkes fra beløpet som refunderes.

Brings leveringstider og vilkår

Bring utleverer forsendelser over 35 kg kun mellom 08:00 og 16:00 i ukedagene. Dersom huset/oppgangen er inne i et område der bilen ikke kommer til, leverer Bring der bilen kan stoppe. Bring Cargo bærer ikke varene inn i hus, oppganger eller opp trapper.

Postpakke og Hjemlevering småpakker - inntil 35 kg: 3-7 virkedager.

Hjemlevering på dagtid - tyngre på dør gjelder for forsendelser som veier mer enn 35 kg. Dette går i en annen varestrøm enn postpakke, og leveringstiden vil variere etter hvor i landet varene sendes. Vi sender ikke pakker over 35 kg til Svalbard.

Varer kan ikke hentes ut på hovedlageret.

Hent i butikk
Du legger produkter i handlekurven som normalt, og når du kommer til kassen og skal velge leveringsmetode, velger du "Hent i butikk". Du får nå en oversikt over hvilke butikker som har alle varene du har lagt i handlekurven på lager. Du velger ønsket butikk, og går til betaling.

Når varen/varene er klare til henting, får du en melding på SMS og e-post. Du skal få hentemelding maks 2 timer etter bestilling. Enkelte produkter krever montering/klargjøring, og vi beregner 4 timers klargjøringstid før du får hentemelding. Hvis bestillingen settes tett mot stengetid, får du hentemelding påfølgende virkedag. 

Hentefrist: 7 dager

Lurer du på noe? Ring 72 50 50 50.

OBS: Husk legitimasjon

Varene kan kun hentes i butikkenes åpningstider. Varer som bestilles før/etter åpningstid eller veldig tett på stengetid, kan hentes i butikken påfølgende virkedag. Det vil være spesielle regler ved avvikling av høytider. Ta kontakt med utleverende butikk dersom du er usikker på hentetidspunktene.

Hent i butikk - slik returnerer du

Når du kjøper noe i nettbutikken, og henter ut ordren i en Felleskjøpet-butikk, skal du returnere produktet/produktene i den samme butikken. Du skal ikke sende produktet til vårt hovedlager.

Angreretten gjelder ikke produkter kjøpt over disk i butikkene våre. Angreretten gjelder kun når du handler i nettbutikken. Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt på ordrebekreftelsen og i pakkesporingen fra Bring. Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse.

Er varene forsinket?

Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg beskjed så snart vi har kunnskap om det. Du vil da motta informasjon om når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.

Ta kontakt med oss ved feil, skade eller mangler

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det og innen 14 dager undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Dersom du oppdager feil, skader eller mangler, må du umiddelbart ta kontakt med oss og melde fra.

Når gjelder unntaksbestemmelser?

  • Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon.
  • Vi forbeholder oss også rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i konkurranseforhold og alle andre årsaker.
  • Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Når tid er oppgitt i antall dager menes hverdager, og befrakters tid kommer alltid i tillegg. Vi forbeholder oss retten til å avvike og eller endre oppgitt leveringstid uten nærmere varsel.
  • Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt som ikke skyldes feil (se nedenfor) får ikke tilbakevirkende kraft.

Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Felleskjøpets side, i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 15 % av normal utsalgspris, kan Felleskjøpet ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.

Personvernerklæring 

Legg til snarvei på hjemskjerm?