Hvis du vil sikre deg produktet du har funnet på nett, og du enten ikke kan vente til det kommer frem med Bring - eller produktet ikke kan sendes - gir vårt "Kjøp på nett - hent i butikk"-konsept deg muligheten til å gjøre ferdig kjøpet på nett - for så å hente varene i en Felleskjøpet-butikk.

Se etter infoteksten "Hent i butikk" på produktsiden.

Slik gjør du

Du legger produkter i handlekurven som normalt, og når du kommer til kassen og skal velge leveringsmetode, velger du "Hent i butikk". Du får nå en oversikt over hvilke butikker som har alle varene du har lagt i handlekurven på lager. Du velger ønsket butikk, og går til betaling.

Tips: På hver produktside er det en knapp for å vise tilgjengelighet i de enkelte butikkene.

Når varen/varene er klare til henting, får du en melding på SMS og e-post. Du skal få hentemelding maks 2 timer etter bestilling. Enkelte produkter krever montering/klargjøring, og vi beregner 4 timers klargjøringstid før du får hentemelding. Hvis bestillingen settes tett mot stengetid, får du hentemelding påfølgende virkedag. 

Hentefrist: 14 dager

Lurer du på noe? Ring 72 50 50 50 - tastevalg 2.

OBS: Husk legitimasjon

Varene kan kun hentes i butikkenes åpningstider. Varer som bestilles før/etter åpningstid eller veldig tett på stengetid, kan hentes i butikken påfølgende virkedag. Det vil være spesielle regler ved avvikling av høytider. Ta kontakt med utleverende butikk dersom du er usikker på hentetidspunktene. 

Ofte stilte spørsmål

Hvorfor får jeg ikke opp Hent i butikk som leveringsalternativ?

Ikke alle produkter er tilgjengelig for henting i butikk. Noen ganger er varen kun tilgjengelig på nett, andre ganger kun i noen butikker. For at "hent i butikk" skal være mulig må butikken fysisk ha varen i sin butikk når du gjennomfører bestillingen.

Dersom du har bestilt et produkt som kun er på lager i nettbutikken, vil ikke dette produktet kunne hentes i butikk.

Dersom det ligger flere ulike produkter i handlekurven, og ikke alle disse er tilgjengelig i den samme butikken, kan du ikke hente denne ordren i butikk.

Kan jeg hente en nettbestilling i en butikk jeg velger selv?

Bare hvis alle varene i bestillingen din er tilgjengelig som "hent i butikk" og du velger dette fraktalternativet når du gjennomfører betalingen.

Når kan jeg hente produktene mine?

Du vil motta hentemelding på e-post og SMS når varene er klare til å hentes. Dette tar normalt ca 2 timer fra du la inn bestillingen.

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

For privatkunder tilbyr vi kortbetaling; VISA og MasterCard.

Hvis du er Bondens Min Side-bruker, vil du kunne anføre kjøpet på faktura/samlefaktura.

Hvor lenge kan jeg vente med å hente varene?

Ordren blir kansellert 14 dager etter at du fikk hentemelding.

Vi tar ingen avbestillingsgebyr, og du er velkommen til å bestille igjen ved en senere anledning.

Jeg ønsker å returnere et produkt - hvordan gjør jeg det?

Når du kjøper noe i nettbutikken, og henter ut ordren i en Felleskjøpet-butikk, skal du returnere produktet/produktene i den samme butikken.

Du skal ikke sende produktet til vårt hovedlager.

Angreretten gjelder ikke produkter kjøpt over disk i butikkene våre.

Angreretten gjelder kun når du handler i nettbutikken.

Les om angrerett her