Hvis du vil sikre deg produktet du har funnet på nett, og du enten ikke kan vente til det kommer frem med Bring - eller produktet ikke kan sendes - gir vårt "Kjøp på nett - hent i butikk"-konsept deg muligheten til å gjøre ferdig kjøpet på nett - for så å hente varene i en Felleskjøpet-butikk.

Se etter infoteksten "Hent i butikk" på produktsiden.

Slik gjør du
Du legger produkter i handlekurven som normalt, og når du kommer til kassen og skal velge leveringsmetode, velger du "Hent i butikk". Du får nå en oversikt over hvilke butikker som har alle varene du har lagt i handlekurven på lager. Du velger ønsket butikk, og går til betaling.

Tips: På hver produktside er det en knapp for å vise tilgjengelighet i de enkelte butikkene.

Når varen/varene er klare til henting, får du en melding på SMS og e-post. Du skal få hentemelding maks 2 timer etter bestilling. Enkelte produkter krever montering/klargjøring, og vi beregner 4 timers klargjøringstid før du får hentemelding. Hvis bestillingen settes tett mot stengetid, får du hentemelding påfølgende virkedag. 

Hentefrist: 14 dager

Lurer du på noe? Ring 03520 tastevalg 2.

OBS: Husk legitimasjon

Varene kan kun hentes i butikkenes åpningstider. Varer som bestilles før/etter åpningstid eller veldig tett på stengetid, kan hentes i butikken påfølgende virkedag. Det vil være spesielle regler ved avvikling av høytider. Ta kontakt med utleverende butikk dersom du er usikker på hentetidspunktene. 

Ofte stilte spørsmål

  • Hvorfor får jeg ikke opp Hent i butikk som leveringsalternativ?
    - Dersom det er et produkt som kun er på lager i nettbutikken, vil ikke dette produktet kunne hentes i butikk.
    - Dersom det ligger flere ulike produkter i handlekurven, og ikke alle disse er tilgjengelig i den samme butikken, kan du ikke hente denne ordren i butikk.

  • Når kan jeg hente produktene mine?
    - Du vil motta hentemelding på e-post og SMS når varene er klare til å hentes. Dette tar normalt ca 2 timer fra du la inn bestillingen.

  • Hvilke betalingsalternativer har jeg?
    - For privatkunder tilbyr vi kortbetaling; VISA og MasterCard.
    - Hvis du er Bondens Min Side-bruker, vil du kunne anføre kjøpet på faktura/samlefaktura.

  • Hvor lenge kan jeg vente med å hente varene?
    - Ordren blir kansellert 14 dager etter at du fikk hentemelding.
    - Vi tar ingen avbestillingsgebyr, og du er velkommen til å bestille igjen ved en senere anledning.

  • Jeg ønsker å returnere et produkt - hvordan gjør jeg det?
    - Når du kjøper noe i nettbutikken, og henter ut ordren i en Felleskjøpet-butikk, skal du returnere produktet/produktene i den samme butikken.
    - Du skal ikke sende produktet til vårt hovedlager
    - Angreretten gjelder ikke produkter kjøpt over disk i butikkene våre
    - Angreretten gjelder kun når du handler i nettbutikken
    - Les om angrerett her