I fjor tredoblet de salget. Nå øker det med ytterligere 75 prosent.
Vårt nettsted støtter ikke lenger Internet Explorer. Vi anbefaler alle å benytte seg av andre nettlesere, da Explorer ikke er optimalisert for sikkerhet eller hastighet i dagens nett og nettsider. Bruk mer moderne nettlesere som Edge (Windows sin nye nettleser), Chrome, Firefox eller Safari (Hvis du bruker Mac).
Our site no longer supports Internet Explorer. We recommend everyone to use other browsers, as Explorer is not optimized for the security or the speed in today's networks and websites. Use more modern browsers such as Edge (Windows new browser), Chrome, Firefox or Safari (If you use Mac)
I fjor tredoblet de salget. Nå øker det med ytterligere 75 prosent.
John Deere presenterer sine helt nye selvgående finsnittere: F8- og F9-serien.
John Deere lanserer nå neste generasjon med rundballepresser med faste og variable kammer, utviklet for å levere overlegen ytelse, intelligent tilkobling og høy kvalitet på rundballene.
John Deere avduker i dag sin nye flaggskipsprøyte 500R, som er utformet for å levere førsteklasses ytelse med eksepsjonell presisjon.
Felleskjøpet opplever sterk vekst i salget av settepoteter. Så langt i år er salget opp 34 prosent sammenlignet med samme periode i fjor.
Felleskjøpet utvider sin matsatsing og lanserer nå Snabben – en spekepølse laget med kjøtt fra frilandsgriser som lever det gode liv på Bjerke gård i Vestfold.
Også denne sommeren samler Felleskjøpet inn brukte storsekker fra landbruket.
Felleskjøpet Agri leverer omsetning 5,3 prosent over fjoråret. Driftsresultat før avskrivinger (EBITDA) endte på minus 11 millioner kroner i første kvartal, det er 87 millioner kroner bedre enn i samme periode i fjor.
DNV har på oppdrag fra konsernstyret i Felleskjøpet Agri undersøkt hva som skjedde da det ble produsert fôr med alvorlige forhøyde nivåer av vitamin D. Rapporten gir også anbefalinger om hvordan samvirket generelt kan jobbe enda bedre og sikrere fremover.
75 prosent av det norske folk mener vi må dyrke mer sjøl for å bidra til økt sjølforsyning. Halvparten av oss ønsker mer kunnskap om å dyrke vår egen mat, men de fleste gjør det ikke.
Felleskjøpet peker på behovet for økt satsing på norsk matkorn, og utfordrer samtidig alle nordmenn til å bidra til økt sjølforsyning.
Denne uken lanserer Felleskjøpet en ny, nasjonal reklamekampanje med ett tydelig mål: Å vise at den grønne og gule butikken er for langt flere enn mange tror.