Kraftfôr

Hvordan får jeg bestilt kraftfôr?
Kraftfôr bestiller du via Min gård. Logg deg inn, så vil du få opp produkter og priser med mulihet for bestilling. Du kan også ringe kundetjenesten på 72 50 50 50 for å bestille. 

Hvorfor er det ikke priser på kraftfôr i nettbutikken?
Prisene avhenger av flere faktorer, og vises derfor ikke i nettbutikken. Du ser priser ved å logge inn i Min gård, eller du kan få informasjon via kundetjenesten eller din salgskonsulent. 

Hvordan finner jeg ut hvilket kraftfôr jeg skal ha?
Du kan lese om de ulike kraftfôrene i våre brosjyrer her. Du kan også kontakte din fagkonsulent for råd og veiledning. 

Butikk

Jeg ser etter en vare som ikke er på lager. Hvordan finner jeg ut om mitt lokale Felleskjøp har det på lager?
Søk etter produktet på nettsiden (bruk søkefeltet øverst). På produktsiden klikker du så på knappen "Sjekk lagerstatus" for hent i butikk. Her vil du kunne søke etter butikker som har varen på lager ved å skrive inn postnummer. Du vil da få opp en liste over de nærmeste avdelingene som har produktet på lager.

Produktet jeg vil kjøpe er ikke på lager i min nærmeste butikk. Når kommer det inn igjen?
Vanligvis tar det mindre enn én uke fra en vare er utsolgt til den er på lager igjen. Vi tar forbehold om at det kan være utsolgt hos leverandøren, og/eller at varen skal ut av sortimentet.

Må jeg være medlem, bonde eller registrere meg for å handle i en Felleskjøpet-butikk?
Nei, hos oss er alle velkommen til å handle. 

Gjelder alle tilbud og kampanjer alltid både i butikk og på nett?
Generelt gjelder de samme tilbudene og kampanjene i alle butikker og på nett. Avvik kan forekomme, og nettbutikken har innimellom egne kampanjer som kun gjelder ved bestilling på nett. Søndagskupp er et eksempel på tilbud som kun gjelder på nett. 

Jeg vil bytte et produkt kjøpt i butikk. Hva gjør jeg?
Se informasjon om retur i butikk her.

Hvordan fungerer Hent i butikk-løsningen?
Les alt om vår Hent i butikk-løsning her

Kan jeg betale med faktura i butikk?
Dersom du er medlem i Felleskjøpet, kan du anføre kjøp i butikk på samlefaktura. Hvis du har brukerprofil på Felleskjøpets Min gård (tjeneste for bl.a. kraftfôrbestilling), vil du få mulighet til å legge inn valg om å betale med faktura fra Felleskjøpet.

Kan min nærmeste butikk hjepe meg å skaffe et produkt som kun er på lager i én annen butikk?
Vi sender dessverre ikke produkter mellom butikker, eller mellom lager og butikk. Din nærmeste butikk kan derimot hjelpe deg med å bestille produktet. 

Medlem

For å bli medlem må man ha økonomisk ansvar for landbruksdrift og landbruksrelatert virksomhet, eller utmarks- og reindriftsnæring. Det forutsettes at man som medlem samhandler med Felleskjøpet og arbeider for selskapets formål. (vedtektenes §5). Øvrige som deltar aktivt i drifta av foretaket (gården, samdrifta o.a.) kan også bli tilknyttet medlemskapet.

Jeg ønsker å bli medlem. Hva gjør jeg?
Søk om medlemskap her. 

Finnes det noen ordninger for nyetablerte bønder?
Ja, som nyetablert og medlem i Felleskjøpet kan du søke om etableringsbonus. Etableringsbonus er et ledd i satsningen på nye bønder som vil starte en yrkeskarriere innen norsk landbruk, og er ment som en økonomisk starthjelp de tre første driftsårene. Søk om etableringsbonus her. 

Min profil

Må jeg registrere meg for å handle?
Nei, du kan handle som gjest. Vi oppfordrer deg imidlertid til å registrere deg med brukernavn og passord. Det vil blant annet være enklere og raskere neste gang du skal handle hos oss, og det er enklere for deg å følge status på dine bestillinger.

Jeg husker ikke passordet
Som registrert bruker kan du logge inn for å se ordrestatus, returnere produkter, og endre de registrerte opplysningene om deg. Hvis du har glemt passordet ditt, kan du gå til denne siden for å sette nytt passord.

Jeg opprettet ikke en profil, og ønsker å returnere en vare. Hva gjør jeg?
Hvis du bestilte som uregistrert bruker, finner du linken til returskjemaet i ordrebekreftelsen du fikk på e-post. Har du slettet ordrebekreftelsen kan du kontakte oss på telefon 72 50 50 50 - tastevalg 2.

Jeg har opprettet en profil, og ønsker nå å slette den. Hva gjør jeg?
Hvis du ønsker å slette din registrerte kundeprofil, må du kontakte oss på telefon 72 50 50 50 - tastevalg 2. Vi gjør oppmerksom på at dersom du har handlet hos oss, kan vi ikke slette dine kundedata helt, da vi plikter å ta vare på dette av hensyn til regnskapsføring. Kundeprofilen din vil bli deaktivert i våre datasystemer slik at du ikke mottar noe fra oss hverken i papirformat eller på e-post/sms. Uadressert reklame fra oss vil fortsatt kunne bli levert til din postkasse.

Jeg vil endre brukernavnet mitt. Hvordan gjør jeg det? 
Det er ikke mulig å endre brukernavn. Dersom du bytter e-postadresse og ikke ønsker å logge inn med den gamle adressen, må du opprette ny brukerprofil. Det er dessverre ikke mulig å flytte kjøpshistorikk fra gammel til ny brukerprofil. Lag ny brukerprofil her.

Hvordan oppretter jeg bruker i Min gård?
Du oppretter ny bruker for Min gård ved å klikke deg inn og registrere deg her. 

Betalingspartnere