Ofte stilte spørsmål om butikk

Spørsmål

Hvor finner jeg åpningstider for butikkene?

Jeg ser etter en vare som ikke er på lager. Hvordan finner jeg ut om mitt lokale Felleskjøp har det på lager?

Produktet jeg vil kjøpe er ikke på lager. Når kommer det inn igjen?

Må jeg være medlem, bonde eller registrere meg for å handle hos Felleskjøpet?

Gjelder alle tilbud og kampanjer alltid både i butikk og på nett?

Jeg vil bytte et produkt jeg har kjøpt i en Felleskjøpet-butikk. Hva gjør jeg?

Hvordan fungerer Hent i butikk-løsningen?

Kan jeg betale med faktura i butikk?

Kan min nærmeste butikk hjepe meg å skaffe et produkt som kun er på lager i én annen butikk?


Svar

Jeg ser etter en vare som ikke er på lager. Hvordan finner jeg ut om mitt lokale Felleskjøp har det på lager?
Søk etter produktet på nettsiden (bruk søkefeltet øverst). På produktsiden klikker du så på knappen "Sjekk lagerstatus" for hent i butikk. Her vil du kunne søke etter butikker som har varen på lager ved å skrive inn postnummer. Du vil da få opp en liste over de nærmeste avdelingene som har produktet på lager.

Produktet jeg vil kjøpe er ikke på lager i min nærmeste butikk. Når kommer det inn igjen?
Vanligvis tar det mindre enn én uke fra en vare er utsolgt til den er på lager igjen. Vi tar forbehold om at det kan være utsolgt hos leverandøren, og/eller at varen skal ut av sortimentet.

Må jeg være medlem, bonde eller registrere meg for å handle i en Felleskjøpet-butikk?
Nei, hos oss er alle velkommen til å handle. 

Gjelder alle tilbud og kampanjer alltid både i butikk og på nett?
Generelt gjelder de samme tilbudene og kampanjene i alle butikker og på nett. Avvik kan forekomme, og nettbutikken har innimellom egne kampanjer som kun gjelder ved bestilling på nett. Søndagskupp er et eksempel på tilbud som kun gjelder på nett. 

Jeg vil bytte et produkt kjøpt i butikk. Hva gjør jeg?
Se informasjon om retur i butikk her.

Hvordan fungerer Hent i butikk-løsningen?
Les alt om vår Hent i butikk-løsning her

Kan jeg betale med faktura i butikk?
Dersom du er medlem i Felleskjøpet, kan du anføre kjøp i butikk på samlefaktura. Hvis du har brukerprofil på Felleskjøpets Min gård (tjeneste for bl.a. kraftfôrbestilling), vil du få mulighet til å legge inn valg om å betale med faktura fra Felleskjøpet.

Kan min nærmeste butikk hjepe meg å skaffe et produkt som kun er på lager i én annen butikk?
Vi sender dessverre ikke produkter mellom butikker, eller mellom lager og butikk. Din nærmeste butikk kan derimot hjelpe deg med å bestille produktet. 

Jeg fant ikke svaret på det jeg lurte på. Hva gjør jeg nå?

Du kan kontakte oss på telefon 72 50 50 50, sende oss en e-post, eller du kan besøke oss på Facebook.